מערכת אינטרקום

מערכת אינטרקום דיגיטליות או רגילות לבית הפרטי שלכם

המערכות מאפשרת לכם להיות בטוחים וכמובן ללא דאגות. הבית שלכם מכיל את הפרטיות שלכם ושל כל הנפשות במשפחה ובכדי למנוע חדירה לפרטיות תצטרכו להתקין מערכת אינטרקום בית פרטי. המערכת משולבת עם מצלמה ומקודד כך שלא תאלצו לפתוח את הדלת במידה ומישהו לא מוכר יצלצל. חברת בר- פון משווקת מגוון חברות של אינטרקום כגון לוגיפון, תורן, קומקס או אייפון ומספקת שירותים נלווים כגון שילוב של מצלמות ושיפוץ או שדרוג מערכות אזעקה קיימות.

מוצרים נלווים

פאנל משולב
פאנל המעוצב בהידור ויוקרתיות, משלב מגבר, מקודד ולחצן. ניתן לדבר בעזרת שפופרת דיבור או מול מתאם אינטרפון, לפי הנוחות.

פנל מתכתי מסדרת ה- CITY LINE משולב :
מגבר- פנל המגיע בשלוש צורות- 2W,5W,ADS. מקודד עשוי מתכת, מכיל 100 קודים שונים, חיבור לחצן עוקף ושני ממסרים לשליטה. כמו כן, הפנל מאפשר קוד לכניסה חופשית, התניית קוד מסטר והפעלת אזעקה בהקלדת קוד שגוי.

מערכת אינטרקום

ציוד קצה דירתי

שפופרת דיבור
אינטרקום הבנוי בצורה נוחה כטלפון, ניתן להרים את השפופרת וללחוץ על הלחצן בכדי לצלצל בדירה ובכדי לשוחח.

מערכת אינטרקום

מתאם טלפון אינטרקום
המתאם ימוקם בארון התקשורת ומתחבר לפנל אינטרקום בשער הכניסה. המתאם גורם לכך שכאשר מקשי הפאנל ילחצו, הטלפונים בבית המחוברים לבזק או להוט יצלצלו באופן שונה מצלצול רגיל. הדייר יוכל לשוחח עם האורח ולפתוח לו את הדלת על ידי לחיצה על אחד ממקשי הטלפון.

מערכת אינטרקום

פאנל מקודד משולב מצלמה ולחצן:

פאנל מתכתי מסדרת ה- CITY LINE משולב:

מגבר– פנל המגיע בשלוש צורות- 2W,5W,ADS. מקודד עשוי מתכת, מכיל 100 קודים שונים, חיבור לחצן עוקף ושני ממסרים לשליטה. כמו כן, הפנל מאפשר קוד לכניסה חופשית, התניית קוד מסטר והפעלת אזעקה בהקלדת קוד שגוי.

בר-פון ממליצה גם על מצלמה המגיעה בשלושה דגמים:
מצלמה שחור לבן המשלבת תאורת אינפרא לראיית לילה.
מצלמת צבע המשלבת תאורת לדים לראיית לילה.
מצלמת צבע פינול LUX 0.5,420

מערכת אינטרקום

מוניטור + שפורפרת דיבור

מערכת אינטרקום – בית פרטי תאפשר לכם להפעיל שני חושים בכדי להבטיח לעצמכם ביטחון מקסימאלי. בעזרת השפופרת תוכלו לשוחח עם האורח ובעזרת המוניטור תוכלו לראות את האורח ולוודא כי אתם אכן מכירים אותו.מתאים גם לילדים שלעיתים עלולים לזהות קולות כקול מוכר, או לפתוח את הדלת בלי לזהות את הקול.
מערכת אינטרקום

שפופרת דיבור

אינטרקום הבנוי בצורה נוחה כטלפון, ניתן להרים את השפופרת וללחוץ על הלחצן בכדי לצלצל בדירה ובכדי לשוחח.
מערכת אינטרקום

מסך 7 אינץ' לצפייה ודיבור

מסך רחב יחסית המאפשר צפייה ברורה ואיכותית. המסך מגביר את הבטיחות והכרחי עבור ילדים ואוכלוסיה מבוגרת. המסך והדיבור יאפשרו בירור טוב יותר לגבי האורח שנמצא בצד השני.
מערכת אינטרקום

מתאם טלפון אינטרקום

המתאם ימוקם בארון התקשורת ומתחבר לפנל אינטרקום בשער הכניסה. המתאם גורם לכך שכאשר מקשי הפאנל ילחצו, הטלפונים בבית המחוברים לבזק או להוט יצלצלו באופן שונה מצלצול רגיל. הדייר יוכל לשוחח עם האורח ולפתוח לו את הדלת על ידי לחיצה על אחד ממקשי הטלפון.
מערכת אינטרקום

אינטרקום לבית פרטי – המדריך שיהפוך את זה לנכון וקל

המונח "ביתו של האדם הוא מבצרו" קשור ברוב הפעמים ברצונו של האדם לשמור על מה שקיים לו ומכאן גם נולד הצורך של רכישת אינטרקום לבית הפרטי שלו.

אינטרקום לבית פרטי, הדבר שיכול בהחלט להפוך חיים של כל משפחה לבטוחים יותר- הכול בזכות המרחב המוגן מפריצה, שוד וכל איום שחלילה עלול להתרחש ולא יהיה לו את מידת ההרתעה הנכונה.

נשמע לכם מוכר? האם גם אצלכם עלה הצורך לרכוש מערכת אינטרקום לבית פרטי אבל אין לכם מושג כיצד להבדיל בין אינטרקום לבית לבין מצלמת אבטחה? על כך ועל סוגי אינטרקום עם מצלמה במאמר שלפניכם.

מתלבטים בין מצלמת אינטרקום עם מצלמה לבין מערכת אזעקה? הנה כמה יתרונות שכדאי לכם להכיר

זה מזמן כבר לא חדש, המציאות העגומה טופחת על פניהם של לא מעט ישראלים שמרגישים ומדברים על תחושת האיום ועל הרצון בהרתעה ומכאן כנראה גם נולד הצורך לצאת ולרכוש אינטרקום עם מצלמה.

אינטרקום מצלמה או בשמה המדויק, מערכת אינטרקום לבית פרטי מזמן הפכה לשם דבר וכיום היא מוצר שאי אפשר לוותר עליו ובפרט בבית הפרטי.

כאמור, אינטרקום לבית או לעסק משמש בקרה מלאה כך שחלילה בשעת מקרה תתעד את הדברים בזמן אמת ותמנע לא מעט כאב, חששות או עוגמת נפש אותם ניתן למגן לו רק הייתה לכם מצלמה חכמה אחת "ששומעת ומזהה את הפולש הבלתי רצוי בזמן אמת".

אינטרקום מצלמה יכול לסייע לכם לא מעט ואם יש לכם משרד בבית, זה בכלל הולך להיות הצעד החכם ביותר שתבצעו כך שכל מי שייכנס או יצא יזוהה על ידי המערכת החכמה "שמחכה לו בחוץ".

אז בעבר "כוח ההרתעה" עבד רק על סמך המצלמה, שהרי היום בזכות טכנולוגיה וקדמה אפשר לבצע בקרה כבר בכניסת הבית באמצעות אינטרקום לבית המחובר ישירות אל מסך טלוויזיה ומצלמה ברמה האיכותית ביותר המשדרת את כל המתרחש בבית גם באין אף אדם בבית.

כמו כן, באמצעות ניצול יתרון זה, רבים וטובים משתמשים גם בחיבור מערכת האינטרקום הסלולרית המאפשרת להם לקבל את כל המידע 24/7 באמצעות החיבור החדשני לאפליקציה.

האם אפשר לשלב מערכת אינטרקום לבית גם עם מערכות אחרות?

היתרון המשמעותי ביותר שאפשר בהחלט! אם יש לכם אינטרקום מצלמה לבית, כאן בהחלט תוכלו לקחת את היתרון הזה ולהעצים אותו בזכות חיבור גם לעסק וגם למשרדים ואפילו לנגיש אותו עם המערכות הביומטריות הנהוגות להעצים את רמת האבטחה בצורה משמעותית.

כאמור, מערכות האינטרקום הביתי חכמות דיה להתחבר לכל מקום שרק תבחרו מהמערכת לגילוי אש ועד גיבוי כל המידע ואף ניתוחו ושמירתו במקום הייעודי לכך.

אילו מערכות אינטרקום כדאי לרכוש לבית?

העידן החדש מביא אין ספור אפשרויות והתקנות של מערכות אינטרקום חכמות לבית אבל השיטה "המככבת" היא דווקא השיטה החדשה שמשאירה את כל החיבורים המסורבלים מאחור ואתה מחליף העידן האלחוטי, עידן האינטרנט ובכמה מילים, "מערכות אינטרקום מבוססות WIFI" .

כאמור, מבין כל המערכות מדובר במערכות חדשניות ביותר לכל בית ואם עדיין לא מנינו את כל היתרונות הרי שהיתרון הגדול כאן זו התקנה חפה מתשתית או יצירתה ותפקוד מלא כולל מענה של המערכת גם כשאתם לא בהכרח נמצאים באזור.

בסיכום חלק זה אפשר לומר כי החיבורים הסלולריים אכן הפכו לשם דבר ובאפשרותם ניתן להתחבר לכל רשת אלחוטית, להוציא ולקבל נתונים ואף להגן עליהם בדרך הקלה והטובה ביותר.

התקנת מערכת אינטרקום בבית פרטי בשיתוף טרילידור

איך בוחרים את סוג האינטרקום הנכון לבית?

כפי שהבנתם, בחירה של אינטרקום יכולה להשפיע בצורה משמעותית ביותר על איכות החיים ורמת המיגון.

לכן, לפני שעושים את הבחירה הנכונה, חשוב להכיר את כל סוגי המערכות וללכת אך ורק על בחירה שמתאימה לצרכי אבטחת הבית. כמו כן, אם עושים את ההשוואה יש בהחלט מערכות שמתאימות לבניין מגורים, למשרדים ויש לבתים פרטיים וכאן חשוב ביותר להבין את ההבדלים המהותיים והפחות מהותיים כך שיתאפשר לכם להשיג את רמת הביטחון הגבוהה ביותר.

מעבר לתקציב, חשוב מאוד לעקוב אחר המפרט הטכני כאשר הצועד בראשם קשור במערכת חכמה שנותנת לכם מקסימום שירות ומקסימום הגנה.

אינטרקום לבית – עם מצלמה או בלי מצלמה?

הסוג הראשון הוא אינטרקום מבוסס WIF כפי שהוזכר קודם לכן הוא אינטרקום חכם שיכול לתת את המענה מכל מקום גם כשהאדם אינו נוכח בבית או אפילו שלא מתחשק לקום מהרביצה על הספה. מכאן גם מתחזק היתרון של השגת רמת אבטחה גבוהה במיוחד המאפשרת שליטה מכל מכשיר ומכל מקום בפרט כאשר לא נמצאים בסמוך לבית.

אופציה נוספת הינה שיטת אינטרקום עם מסך טלוויזיה. במצב הנ"ל אפשר לצפות על המתרחש גם מרחוק, למנוע כניסות זרות ולתעד כל פעולה ופעולה שמתבצעת בתוך או חוץ לכותלי הבית.

רוצים לשמור על סביבת מגורים ניטרלית "מרעשי רקע"? לאחרים יש את אותו מוצר אבל לא את אותו השירות!

בר פון מספקים לכם את כל אפשרויות האבטחה וביניהם גם הגנה מלאה על המבצר הפרטי שיצרתם לעצמכם- הפעם מדברים על הבית שלכם!

מחפשים גוף שיאפשר לכם שירות מעולה, ייעוץ ללא פשרות והתקנה שמתאימה למידות והצרכים שלכם?

כאן תמצאו את כל מערכות התקשורת המתקדמות ביותר שכבר מזמן מספקים את רמת ההרתעה וההגנה הטובים ביותר!

מתלבטים בין אינטרקום מצלמה לנקודה אחת לבין מערכות אינטרקום רבות בבית? זה השלב בו אנו נכנסים לתמונה ומסייעים לכם לבחור את מה שיהפוך את סביבת המגורים שלכם לסביבה מוגנת ביותר!

בר פון – כל התשובות לביטחון שאתם צריכים נמצאות כאן באתר!

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

      תגיות:

      מצלמות אבטחה לעסק, מצלמות אבטחה לעסק מחירים, מצלמות אבטחה לעסק מחיר, מערכת מצלמות אבטחה לעסק, מתקין מצלמות אבטחה לעסק, מצלמות אבטחה לעסק מומלצות, מצלמות אבטחה לעסק גדול, מצלמות אבטחה לעסק חיפה, מצלמות אבטחה לעסק טלפון, מצלמות אבטחה לעסק ירוק, מצלמות אבטחה לעסק כללי, מצלמות אבטחה לעסק נייד, מצלמות אבטחה לעסק עצמאי